My nail polish obsession!

Jag hittade en tag-video på youtube som handlade om nagellack. Så jag tänkte att jag kunde göra den i skriftlig form! Jag är för lat för att översätta frågorna :P

1. What's your favorite nail polish company?

OPI och Depend tror jag.


2. Glitter or no glitter?

Just nu är jag inne i en glitter-period, men oftast kör jag inget glitter. Det är så jobbigt att ta bort om inte annat :P


3. OPI, China Glaze, or Essie?

OPI, har inte provat de andra märkena så mycket.


4. When do you change your nail polish?

Det är så olika. Ibland varannan dag, ibland går det veckor.


5. What's your favorite color on your nails?

Om jag bara fick välja en färg hade det nog blivit OPI’s Samoan Sand. Den funkar alltid. Om jag inte vet vilken färg jag vill ha på naglarna blir det oftast den.



6. Darks or Brights?

Jag älskar båda, men antagligen mörka färger om jag bara får välja en.


7. What are you wearing on your nails right this moment?

Night violet från Kicks.



8. Matte Nails-In or Out?

Inne! Har ett topplack från China Glaze som gör alla nagellack matta. Borde använda det oftare.



9. French Manicure?

Jättefint!


10. Favorite Winter Color?

Svårt. Tror det får bli Mauving to Manitoba från OPI. Fast jag använder alla sorters färger året om. Gillar inte att kategorisera färger efter årstid riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0